Saturday, May 18, 2013

kenangan .. ^_^

rasanya dah sgt2 lama tak update blog nie..mcm2 hal yg dh berlaku sepanjang 2 tahun nie..Alhamdulillah aku masih diberi ruang dan peluang oleh Allah untuk bernafas dan menikmati segala yang dihidangkan padaku di atas muka bumi ni...
semua yang berlaku pasti ada sesuatu yang tersembunyi di sebaliknya. cuma aku yang tak tahu apa yan Allah dah sediakan untuk hidupku..kdg2 susah aku nak terima dan redha apa yang berlaku, tapi Alhamdulillah, aku bersyukur dengan ketentuan Allah dalam hidupku.
mungkin orang tak mengerti apa yang dah aku lalui sepanjang hidupku ini. tapi. aku yang merasainya selama ini bagaikan dihiris hati dan perasaan..sangat sedih...kecewa,,terkilan,,tapi aku cuba kuatkan semangat .. untuk lupakan apa yang dah berlaku..

No comments:

Post a Comment