Tuesday, May 28, 2013

penentuan...~

pergh! itulah ayat pertama yg keluar dr mulut aku ..hahaa..esok adalah penentu segalanya untuk hidup aku..ya ALLAH mudahkanla urusan aku nie..aku harap aku dapat buat yang terbaik..ameenn ya rabb..
aku harap semuanya berjalan dgn lancar...in syaa Allah ada rezeki, aku akan buat yg terbaik untuk semua org..dan aku jugak nak gembirakan org di sekeklililg aku..hmm..berdebar2 rasanya nak tunggu hari yg bersejarah esok, sebelum nie biasa2 jer tapi tak tau la kenapa nak tunggu esok nie rasa mcm x sabar pun ada, haha,,tapi dlm hati gugup jugak...sabar jer laa..aku hanya mampu berdoa dan buat yg terbaik utk hidup dan masa depan aku.,
ok guys, skrg nie aku kne wt preparation plak utk hari esok, so tunggu dan lihat jer la yer apa jawapannya nanti! samada SUKA atau sebaliknya.. tapi harapnya keputusan yg kua nti akan menggembirakan aku ..amennn99x!!!

No comments:

Post a Comment