Sunday, June 2, 2013

perasaan..~

hmm..hari nie mcm2 perasaan ada dlm diri aku...sedih, gembira, kecewa, terkilan... bercampur2 dh..haha..sbr jer laa.. yg penting hidup kena happy..slagi aku masih bernyawa, aku akan buat yg terbaik utk hidup aku..aku x nk hiraukan org lain..org di sekeliling..sbb org kt sekitar aku semua menyakitkan hati...tettt..sape yg mkn cili dia yg terasa pedasnya..haha..
hmmm...ok aku cuma nk luahkan ape yg aku rase jer..ok..so pasni ko buatla ape yg ko suke utk hidup ko ea..aku mls nk pk tntang ko lg...menyakitkan hati aku jerr..byk benda lg yg aku nk pk..ko tu lgsung x penting dlm hidup aku.. bg aku, ko hanyalah kekasih gelap aku.. hahaa!!
whatever pun, aku hargai jasa baik ko slama nie..yg penting, ko kena tahu, ko tak pernah ada dalam hidup aku..ko dh lama dibuang dr hidup aku..
tahun 2013, 3 jun 2013 merupakan hari dan tarikh yg bersejarah bg aku..aku harap ini la hari yg aku impikan dan idamkan...semoga hari nie akan menjadi hari yg heppy buat aku :))
Alhamdulillah, aku bersyukur..sbb aku dh jumpa ................. yg blh mengubah hidup aku..thanks to Allah..
hehee..kepada si dia, aku doakan dia sentiasa bahagia dgn hidup dia..
~ TAK SEMUA YG KITA LALUI DLM HIDUP NI AKAN INDAH..TP YG INDAH TU TETAP HIDUP DLM KENANGAN~ kan3!

No comments:

Post a Comment