Sunday, June 16, 2013

teka!

hye guys..hope korang semua sihat hendaknya.. alhamdulillah, i have new story to tell about.. hihiii.. rasenyer tak semua lg yg tahu tntang kerjaya aku skrg kan..maybe ada yg tahu, tapi x ramai..
syukur tak terhingga bila tmuduga yg aku pergi pada penghujung Mei 2013 telah membuahkan hasil..walaupun aku x berapa yakin dgn apa yg aku buat, tp syukur, Allah dah mudahkan jalan aku..
aku tak sangka sgt apa yg aku impikan time aku kecik2 dulu, akhirnya jadi kenyataan..walaupun jawatan nie hanyalah sambilan, tapi aku still heppy sbb at least dpt jugak merasa ape yg aku nak..hehee..time kecik2 dulu tgk cm best jer jwtn .......... dan skrg, aku dh pun bergelar seorang............... di salah sebuah .......................hahaha..korang dpt teka tak kerja apa yang aku mksudkan???? hahahaa..
ok, pape pun, semuanya dh berjalan lancar..alhamdulillah..aku harap hidup aku akan jadi lebih mudah urusan... ameennn ya Allah!

No comments:

Post a Comment