Friday, October 18, 2013

merajukk.. **

Tengahari tadi, isteri saya merajuk. Alaaa.. bukan sebab kesalahan besar pun.. Saya hanya tak minum kopi yang dia buat je.. Tu pun sebab busy repair laptop.. Dah jadi kes, terus dia merajuk. Aduuu.. cik isteri cik isteri

Tapi takpelah. Saya akur dan akui kesilapan saya. Saya cuba memujuk , tetapi dia tetap mendiamkan diri tidak bersuara.

Bukan seminit dua dia membisu, berjam-jam lamanya. Sehingga saya membongkar satu rumah seolah-olah mencari sesuatu.

Mungkin dia dah tak tahan tengok saya menyelerakkan barang-barang rumah, akhirnya dia bertanya :

Dia : Abang cari apa ni?

Saya : Abang sedang mencari suaramu Sayang..

Terus dia tersenyum. hahahahahahahaha
Lepas dia senyum, lagi bertambah kerja saya.

Dia : ''Kemas balik apa yang Abang sepahkan..'' Hoho

No comments:

Post a Comment